|
Listopad 2011
17 i 18 listopada 2011r w Koszalinie odby³y siê dwa szkolenia z obs³ugi oprogramowania Integra 7. By³y one skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie pracy serwisu, przyjmowanie pojazdów do naprawy , rozliczanie zleceñ serwisowych i wystawianie dokumentów sprzeda¿y.
Szkolenia by³y prowadzone w nowej, ulepszonej formule. Forma praktycznych warsztatów mia³a na celu lepsze wykorzystanie zakupionego programu pod k±tem:
- szybszego wystawiania zleceñ napraw i sprawniejszej obs³ugi klientów
- optymalnej wyceny napraw na podstawie dostêpnego w programie Integra Car 7 katalogu czasów napraw
- wyszukiwania i doboru czê¶ci za pomoc± elektronicznych katalogów
- szybkiego i sprawnego przyjmowania na magazyn zakupionych czê¶ci zamiennych
Uczestnicy szkolenia aktywnie korzystali z komputerów szkoleniowych z najnowsz± wersj± programu Integra 7.4.20.1.
W ramach szkolenia uczestnikom zaoferowano:
- materia³y szkoleniowe,
- dodatkowy rabat w wysoko¶ci 30% na zakup modu³ów dodatkowych oraz aktualizacji z pakietem Integra Support
Po zakoñczeniu szkolenia uczestnicy wyrazili pozytywn± opiniê na temat szkolenia i chêæ uczestnictwa w kolejnych kursach. Wszyscy otrzymali imienne certyfikaty po¶wiadczaj±ce umiejêtno¶æ obs³ugi bran¿owego rozwi±zania, jakim jest Integra Car/Truck 7.
Wyniki ankiety oceniaj±cej szkolenie 17.11.2011.
Wyniki ankiety oceniaj±cej szkolenie 18.11.2011.
W najbli¿szym czasie planujemy kolejne szkolenia. Zainteresowanych prosimy o kontakt z dzia³em Szkoleñ po nr tel. 94/348 80 31 lub 94/348 80 01
wy¶wietleñ: 1696
75-727 Koszalin
ul. Orla 4a
tel. 94 348 8000
fax 94 348 8010
e-mail:
FORMULARZ KONTAKTOWY
© 2000-2022 by Integra Software