Integra support

kliknij, aby powikszy w nowym oknie
kliknij, aby powikszy w nowym oknie

Instrukcja inwentaryzacji - Integra 7

Koniec roku to okres, w którym firmy przeprowadzaj spis stanów towaru w swoich magazynach. Bardzo wane jest aby w/w prace zostay wykonane w odpowiedniej kolejnoci. Dlatego firma Integra zaleca wydrukowanie instrukcji i korzystanie z niej podczas inwentaryzacji. Mona równie zamówi bezpatnie w firmie Integra  papierow wersj instrukcji inwentaryzacji - tel. 94 348 8000
Instrukcja inwentaryzacji format pdf - pobierz instrukcj

Jeli macie Pastwo uwagi do funkcji zwizanych z inwentaryzacj prosimy o przesyanie zgosze klikajc na poniszy link:

Zgo uwagi do inwentaryzacji 2012

 

 


Ze wzgldu na znaczny wzrost iloci zgosze w okresie inwentaryzacji uruchomilimy dodatkowe linie telefoniczne. W przypadku problemów z dodzwonieniem si do dziau technicznego prosimy o kontakt z dziaem handlowym pod nr 94 348 8000 lub korzystanie z w/w formularza kontaktowego. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Dodatkowo zamieclilimy batch, który pozwala usun zdublowane lokalizacje na kartotekach towarowych.

 

kliknij, aby powikszy w nowym oknie
kliknij, aby powikszy w nowym oknie
kliknij, aby powikszy w nowym oknie

Pomoc techniczna dotyczca Katalogw czci

Pomoc techniczna - Hotline dotyczca instalacji i obsugi Elektronicznych Katalogów (Integra Katalog / Integra Web Katalog) jest oferowana klientom Dystrybutorów czeci. 

Wyej wymieniona pomoc jest dostepna w przypadku gdy na górnym pasku katalogu jest podany kontakt telefoniczny wg poniszego przykadu. 

     Zdalna Pomoc

Oferowana pomoc techniczna usprawnia codzienn prac z Katalogiem czci oraz zapewnia szersze wykorzystanie programu. Ponadto takie wsparcie zwiksza iloci skadanych zamówie przez system zamówieniowy online.

Czsto programy antywirusowe instalowane na komputerach klientów blokuj funkcje online uniemoliwiajc wysanie zamówie lub aktualizacj oferty.  Zazwyczaj w takich przypadkach pomoc infolinii koczy si sukcesem i wysaniem „problematycznego” zamówienia. 

Gównym celem usug Hotline jest zapewnienie pomocy klientom Dystrybutora aby jak najefektywniej mogli korzysta z Elektronicznych katalogów czci.

Zakres wsparcia technicznego:
• konsultacje telefoniczne dotyczce obsugi programu,
• rozwizywanie problemów dot. wysyania zamówie, 
• pomoc dotyczca aktualizacji cennika dystrybutora,
• zdalne rozwizywania problemów bez angau klientów,
• konfiguracje wg indywidualnych oczekiwa klientów,
• konsultacje z klientami dot. realizacji nowych funkcji.


Dzia techniczny firmy Integra to zespó fachowców posiadajcych odpowiednie kompetencje i narzdzia, zapewniajce klientom szybk i profesjonaln pomoc.
Najlepszym potwierdzeniem wysokiej jakoci usug dot. wsparcia technicznego s pozytywne opinie klientów, z którymi mona si zapozna na stronach www.integra.com.pl

Infolinia techniczna jest czynna od poniedziaku do pitku w godzinach: od 8.00 -18.00

kliknij, aby powikszy w nowym oknie
kliknij, aby powikszy w nowym oknie

Wsparcie techniczne dla oprogramowania Integra 7

Wsparcie techniczne jest bezpatne dla klientów, posiadajcych aktualny abonament na aktualizacje programu Integra 7 (Car, Truck, Firma).

Konsultacje telefoniczne i zdalna pomoc obejmuj zarówno wsparcie dotyczce obsugi programu, szczególnie w pocztkowym okresie uytkowania nowego oprogramowania, jak i przyjmowanie zgosze zwizanych z rozwojem oprogramowania.


Infolinia techniczna dotyczca oprogramownia Integra 7 jest czynna w dni robocze od poniedziaku do pitku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr telefonów: 94 348 9000, 94 348 8018, 696 224 224 oraz adresm email: pomoc@integra.com.pl .

Dokadnych informacji dot. zamówienia abonamentu na aktualizacj oprogramownia udziela Dzia Handlowy po nr tel. 94 348 8000, e-mail: poczta@integra.com.pl.



archiwum informacji »    2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006     

ilo�� odwiedzin: 52469

© 2000-2021 by Integra Software