|
Koniec roku to okres, w którym firmy przeprowadzaj± spis stanów towaru w swoich magazynach. Bardzo wa¿ne jest aby w/w prace zosta³y wykonane w odpowiedniej kolejno¶ci. Dlatego firma Integra zaleca wydrukowanie instrukcji i korzystanie z niej podczas inwentaryzacji. Mo¿na równie¿ zamówiæ bezp³atnie w firmie Integra papierow± wersjê instrukcji inwentaryzacji - tel. 94 348 8000
Instrukcja inwentaryzacji format pdf - pobierz instrukcjê
Je¶li macie Pañstwo uwagi do funkcji zwi±zanych z inwentaryzacj± prosimy o przesy³anie zg³oszeñ klikaj±c na poni¿szy link:
Zg³o¶ uwagi do inwentaryzacji 2012
Ze wzglêdu na znaczny wzrost ilo¶ci zg³oszeñ w okresie inwentaryzacji uruchomili¶my dodatkowe linie telefoniczne. W przypadku problemów z dodzwonieniem siê do dzia³u technicznego prosimy o kontakt z dzia³em handlowym pod nr 94 348 8000 lub korzystanie z w/w formularza kontaktowego. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
Dodatkowo zamie¶clili¶my batch, który pozwala usun±æ zdublowane lokalizacje na kartotekach towarowych.
Pomoc techniczna - Hotline dotycz±ca instalacji i obs³ugi Elektronicznych Katalogów (Integra Katalog / Integra Web Katalog) jest oferowana klientom Dystrybutorów cze¶ci.
Wy¿ej wymieniona pomoc jest dostepna w przypadku gdy na górnym pasku katalogu jest podany kontakt telefoniczny wg poni¿szego przyk³adu.
Oferowana pomoc techniczna usprawnia codzienn± pracê z Katalogiem czê¶ci oraz zapewnia szersze wykorzystanie programu. Ponadto takie wsparcie zwiêksza ilo¶ci sk³adanych zamówieñ przez system zamówieniowy online.
Czêsto programy antywirusowe instalowane na komputerach klientów blokuj± funkcje online uniemo¿liwiaj±c wys³anie zamówieñ lub aktualizacjê oferty. Zazwyczaj w takich przypadkach pomoc infolinii koñczy siê sukcesem i wys³aniem „problematycznego” zamówienia.
G³ównym celem us³ug Hotline jest zapewnienie pomocy klientom Dystrybutora aby jak najefektywniej mogli korzystaæ z Elektronicznych katalogów czê¶ci.
Zakres wsparcia technicznego:
• konsultacje telefoniczne dotycz±ce obs³ugi programu,
• rozwi±zywanie problemów dot. wysy³ania zamówieñ,
• pomoc dotycz±ca aktualizacji cennika dystrybutora,
• zdalne rozwi±zywania problemów bez anga¿u klientów,
• konfiguracje wg indywidualnych oczekiwañ klientów,
• konsultacje z klientami dot. realizacji nowych funkcji.
Dzia³ techniczny firmy Integra to zespó³ fachowców posiadaj±cych odpowiednie kompetencje i narzêdzia, zapewniaj±ce klientom szybk± i profesjonaln± pomoc.
Najlepszym potwierdzeniem wysokiej jako¶ci us³ug dot. wsparcia technicznego s± pozytywne opinie klientów, z którymi mo¿na siê zapoznaæ na stronach www.integra.com.pl
Infolinia techniczna jest czynna od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: od 8.00 -18.00
Wsparcie techniczne jest bezpa³tne dla klientów, posiadaj±cych aktualny abonament na aktualizacje programu Integra 7 (Car, Truck, Firma).
Konsultacje telefoniczne i zdalna pomoc obejmuj± zarówno wsparcie dotycz±ce obs³ugi programu, szczególnie w pocz±tkowym okresie u¿ytkowania nowego oprogramowania, jak i przyjmowanie zg³oszeñ zwi±zanych z rozwojem oprogramowania.
Infolinia techniczna dotycz±ca oprogramownia Integra 7 jest czynna w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr telefonów: 94 348 9000, 94 348 8018, 696 224 224 oraz adresm email: pomoc@integra.com.pl .
Dok³adnych informacji dot. zamówienia abonamentu na aktualizacjê oprogramownia udziela Dzia³ Handlowy po nr tel. 94 348 8000, e-mail: poczta@integra.com.pl.
archiwum informacji » 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006
75-727 Koszalin
ul. Orla 4a
tel. 94 348 8000
fax 94 348 8010
e-mail:
FORMULARZ KONTAKTOWY
© 2000-2022 by Integra Software