Praca w Integra - dla profesjonalist�w

Wprowadzenie | Dla profesjonalistów | Dla absolwentów | Dla studentów

Specjalista ds. administracji (asystentka zarządu)

Zakres obowiązków:

  • Obsługa sekretariatu: prowadzenie terminarza, sporządzanie notatek informacyjnych, przekazywanie informacji wewnątrz oraz na zewnątrz firmy.
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Tworzenie, ewidencjowanie, archiwizacja dokumentacji
  • Obsługa kadr (listy obecności, umowy, urlopy; zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych.
  • Organizacja spotkań, konferencji i wyjazdów służbowych.
  • Wprowadzanie dokumentów kosztowych do programu.
  • Współpraca z biurem Rachunkowo - Księgowym (opisywanie dokumentów kosztowych i delegacji, itp.).
  • Redagowanie umów dot.  współpracy pomiędzy firmami
  • Kontakty z dłużnikami w zakresie spłaty należności.
  • Stała kontrola nad materiałami biurowymi.
  • Nadzór nad materiałami reklamowymi (ulotki/foldery, kalendarze, długopisy, itp.).
  • Wspieranie Działu Handlowego w codziennej pracy.

Zakres dodatkowych obowiązków dotyczących organizowania szkoleń oraz reklamy i marketingu ( w zależności od kwalifikacji)

  • Pomoc w organizowaniu akcji promocyjnych
  • Obsługa portalu www.integra.com.pl (aktualności, redagowanie artykułów, itp)
  • Przygotowywanie prezentacji dot. oferowanych rozwiązań (MS PPT),
  • Współpraca z mediami prasa branżowa i portalami www , itp.(opracowywanie artykułów, rezerwacje miejsc reklamowych, etc.)
  • Badanie rynku, kontrola satysfakcji klientów, kontakty w sprawie opinii i rekomendacji, itp.
  • Wsparcie organizacyjne grupowych szkoleń i prezentacji (buklety, rezerwacje sal szkoleniowych, kontakty z klientami, etc)

Wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office
  • podstawowa znajomość w zakresie rozliczeń podatkowych firmy
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • znajomość oprogramowania do obsługi firm oraz CRM
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
  • samodzielność, kreatywność, inicjatywa

Mile widziane:

  • doświadczenia w zakresie marketingu i reklamy
  • bardzo dobra znajomość jęz. obcych (niemiecki lub angielski)
  • znajomość branży informatycznej i motoryzacyjnej
  • znajomość programów typu Corel, Photoshop, Macromedia Flash
  • doświadczenie w tworzeniu prezentacji w formacie Power Point
  • znajomość w zakresie rozliczeń finansowych firmy
  • umiejętności analityczne i negocjacyjne ; prawo jazdy kat. B

Zalety pracy w naszej firmie:

  • atrakcyjne warunki pracy w nowoczesnej firmie
  • możliwość podjęcia stałej i ciekawej pracy
  • zdobycie wielu nowych umiejętności i doświadczeń
  • udział w szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje
  • świadczenia socjalne: premie świąteczne, imprezy integracyjne, itp
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • możliwość bezpłatnej nauki języków obcych

Uwaga:

Prosimy nie przynosić CV do siedziby firmy,
rekrutacja za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego (wypełnienie zajmuje ok. 30-45 minut)

Podczas rekrutacji tylko wypełnione formularze bedą brane pod uwagę. Przed wypełnieniem formularzy prosimy przygotować CV (ze zdjęciem) oraz list motywacyjny (najlepiej w formacie Word ew. pdf) ,który bedzie można dołaczyc do formularzy z poziomu zasobów dyskowych.

ilość odwiedzin: 5657

    Kontakt

    75-727 Koszalin
    ul. Orla 4a
    tel. 94 348 8000
    fax 94 348 8010
    e-mail:  
    FORMULARZ KONTAKTOWY 

© 2000-2021 by Integra Software