Aktualności Integra Software

Listopad 2008

I miejsce w konkursie 'Produkt Roku 2008'

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

...Miło nam poinformować, iż oprogramowanie Integra 7 jest laureatem konkursu „Plebiscyt Roku 2008” na najlepsze rozwiązanie dla branży motoryzacyjnej w kategorii Publikacje i oprogramowanie warsztatowe, zorganizowanego przez miesięcznik motoryzacyjny autoEXPERT.

...Ideą konkursu „Plebiscyt Roku 2008” jest m.in. wyróżnienie najlepszego oprogramowania dostępnego na rynku motoryzacyjnym. O tym, który z ponad 200 nominowanych produktów okazał się najlepszy zadecydowali internauci oraz czytelnicy miesięcznika autoEXPERT, głosując za pośrednictwem Internetu, na targach motoryzacyjnych oraz przesyłając kupon pocztą. 

...Wszechstronność rozwiązań firmy Integra Software przyczyniła się do tego, iż w ciągu ostatnich 10 lat wdrożono około 15 000 licencji. Wysoka funkcjonalność, wygodna praca, a także szybka i sprawna obsługa klientów to tylko nieliczne zalety wynikające z użytkowania oprogramowania. Szerokie możliwości konfiguracyjne oraz modułowa budowa sprawiają, iż systemy z powodzeniem mogą być wykorzystywane zarówno w małych, jak i dużych firmach.

...Rozwiązania Integra Software wspomagają pracę firm z branży motoryzacyjnej o szerokiej skali potrzeb i stanowią prawdziwy przełom w porównaniu do rozwiązań poprzedniej generacji. To systemy o niespotykanej w tego typu rozwiązaniach funkcjonalności, która umożliwia efektywne planowanie pracy serwisu oraz szybką i sprawną obsługę klienta. W zakres platformy wchodzą:

- Integra Firma/Car/Truck - obsługa sklepów i serwisów samochodowych (serwis, sprzedaż, magazyn, raporty) 
- Integra Katalog / WebKatalog - Elektroniczny kat. części z systemem zamówieniowym (wersja offline/online)
- Obsługa salonu i komisu samochodowego* - zamówienia, dostawy, sprzedaż
- Dane serwisowe - samochody osobowe/ciężarowe (czasy napraw, dane regulacyjno-naprawcze, schematy)
- CBD - obsługa flot, systemu gwarancyjnego, sieci serwisowych
 
...Dzięki funkcjom CRM/SMS program umożliwia znaczne zwiększenie przychodów firmy. Katalog z systemem online zapewnia szybkie wyszukiwanie i zamawianie części. Import elektronicznych faktur od dostawców znacznie skraca czas dostaw. Integracja z katalogami i systemami serwisowymi (TecDoc, AuDaConAIS, ESI[Tronic],Autodata, Vivid)  umożliwia szybki dostęp do informacji niezbędnych w codziennej pracy serwisu. 

...Oferowane rozwiązania zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo Firma Integra zapewnia wsparcie techniczne, hotline, zdalną pomoc online, a także profesjonalne wdrożenia i szkolenia. Systemy III generacji Integra 7 skierowane są przede wszystkim do osób zajmujących się naprawą, obsługa, diagnostyką i sprzedażą pojazdów, producentów i dystrybutorów akcesoriów, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, a także właścicieli firm motoryzacyjnych oraz kadry kierowniczej.

...Wygrana w Plebiscycie pokazuje, iż istnieje wyraźne zapotrzebowanie na nowoczesne i zaawansowane technologie informatyczne, wynikające z praktycznych potrzeb branży motoryzacyjnej. 

« powrót do listy

wyświetleń: 3398

© 2000-2021 by Integra Software