Aktualności Integra Software

Główne zalety programu Integra Car 7

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

System Integra Car 7 cechuje niespotykana w tego typu rozwiązaniach funkcjonalność, która umożliwia wygodną pracę oraz szybką i sprawną obsługę klienta.Wraz z modułami opcjonalnymi zapewnia kompleksową obsługę całej firmy.

Poniżej zamieszczamy podstawowe informacje dotyczące systemu Integra Car 7.

  • Nowoczesny interfejs - umożliwiający pracę na wielu oknach.
  • Wygodna i szybka obsługa programu zapewnia sprawną obsługę klienta, oraz poprawność wprowadzanych danych. 
  • Baza 25 000 pojazdów i czasy napraw ok 5 mln pozycji.
  • Zaawansowny terminarz napraw - umożliwiający optymalne planownie serwisu z wysyłaniem przypomnień do klientów.
  • Zlecenia i kosztorysy napraw, historia serwisowa, potwierdzenia przyjęcia pojazdu do naprawy.
  • Szybkie wprowadzanie dostaw części poprzez import elektronicznych faktur np: Inter Cars, Fota, Inter Team, Auto Partner, Hurt. AD, Hart,Inter Parts, Bosch, Nissan,etc.
  • Funkcje CRM - biznesowe wsparcie działalności serwisu

    pozwalające na zwiększenie obrotów firmy, przypomnienia

     o okresowych naprawach wysyłanie grupowe wiadomości SMS, kontrola realizacji zadań przez pracowników firmy.

  • Współpraca z prog. serwisowymi i kat. części np: TecDoc,  AuDaConAIS, ESI[Tronic], Autodata, Vivid, Integra Katalog.
  • Szybkie zlecenia dla usług: wymiana oleju, regulacja świateł, itp.
  • Obsługa przechowalni opon - funkcje dla serwisów opon.
  • Moduł uszkodzeń pojazdów - szybki opis uszkodzeń zewnętrznych - funkcje dla serwisów Blacharsko-Lakierniczych (i nie tylko).
  • Grupowanie (kompletowanie) na fakturach części i usług do jednej pozycji np. przegląd po 60 tys. km, montaż inst. LPG.
  • Raporty: rozliczenia serwisantów, ocena potrzeb firmy przy zakupie wyposażenia serwisu, marża dot. sprzedaży części.
  • Kontrola kosztów, płatności i należności firmy; obsługa zaliczek; orientacyjna ocena rentowności i podatku VAT.
  • Kompleksowa obsługa magazynu, dokumenty: PZ,WZ,RW, PW, BO, MM, RI, AI; obsługa kodów kreskowych; kontrola rotacji towarów, automatyczne tworzenie dokumentów mag., zamienniki części, grupowe jedn. miar, kontrola dostaw.
  • Inwentaryzacja wg grup lub lokalizacji części w magazynie bez konieczności blokownia sprzedaży wszystkich towarów.
  • Inne funkcje wspierających codzienną pracę serwisu i wpływające na lepsze wyniki z prowadzonej działalności.

« powrót do listy

wyświetleń: 2678

© 2000-2021 by Integra Software