Integra Car 7 - dla serwisów samochodowych

Program do serwisu pojazdów osobowych i dostawczych

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Obsługa magazynu

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Obsł. zleceń napraw

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Terminarz napraw

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zlecenie naprawy

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Lista zleceń

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Raporty

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Przypomnienia CRM

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Prog. serwisowe

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Wybór uszkodzeń

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zlec. dowód rej.

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Przechowalnia opon

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zobacz opinie klientów na temat programu
 

Posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom firm motoryzacyjnych. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb danego sklepu lub serwisu samochodowego. System nie tylko poprawia organizację, ale dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy.
Integra Car 7 jest zintegrowany z katalogami części zamiennych m.in. AP/ADBS/Integra Katalog. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.




Obsługa serwisu
Integra Car 7 posiada wiele funkcji wspomagających pracę w serwisach i warsztatach samochodowych. Terminarz umożliwia planowanie pracy warsztatu. Zlecenia napraw obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych oraz podzespołów np. rozruszników i alternatorów, pomp Diesel'a, itp.
Program zawiera bazę 30 tysięcy pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracuje z katalogami części i systemami serwisowymi. Serwisy mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych.




Dedykowane funkcje dla serwisów oponiarskich
Program Integra Car 7 posiada wiele funkcji usprawniającą pracę każdego serwisu oponiarskiego. Główne zalety programu m.in. Przechowalnia opon zapewniająca sprawną obsługę sprzedaży i wymiany opon, kontrola opon pozostawionych w przechowalni, szybkie zlecenia dot. wymiany opon oraz napraw i refeneracji felg oraz tworzenie zestawień opon znajdujących się w przechowalni z uwzględnieniem wysokości bieżnika poszczególnych opon.




Dedykowane funkcje dla serwisów blacharsko - lakierniczych
Program Integra Car 7 pozwala na szybciej i sprawniej obsługiwać zlecenia dot. pojazdów powypadkowych. Dużym ułatwieniem jest ewidencja wg numeru szkody (wyświetlanie nr na listach, wyszukiwanie, drukowanie na zleceniu, itp.). Dodatkowo program umożliwia wprowadzanie dokumentacji fotograficznej dla zlecenia przed i po naprawie powypadkowej. Elektorniczny import faktur od dostawców części blacharsko – lakierniczych znacznie skraca czas przyjmowania towaru na magazyn.




Obsługa magazynu
Zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK, PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur. Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów. Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury. Obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia według stanów min/zalec/max oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.




Sprzedaż części zamiennych
Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży. Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Po wyszukaniu odpowiedniej części zamiennej z poziomu listy towarów mamy możliwość automatycznego utworzenia faktury z tą właśnie pozycją. Integra Car 7 obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT.
Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.




Integra Cennik*
Program umożliwia import ofert handlowych z katalogów i cenników głównych dostawców.  Wyszukując towar, którego nie mamy na stanie, program automatycznie znajduje go w ofertach dystrybutorów. Korzystając z katalogu np. firmy TecDoc, po wyszukaniu części można automatycznie sprawdzić jej cenę i dostępność u głównych dostawców. Tworząc zamówienia i faktury oszczędzamy czas korzystając z kartotek towarowych w/w ofert handlowych. Aktualnie istnieje możliwość importu ofert cenowych z wielu cenników. Istnieje również funkcja importu indywidualnych cenników zawierających indeks, numer katalogowy, nazwę i opis części, nazwę producenta, ceny zakupu/detaliczne, jednostki miary oraz stan magazynowy (dostępność towaru).




Wymiana danych z Katalogami  i systemami serwisowymi*

Korzystanie z tych systemów jest teraz możliwe bezpośrednio
z poziomu programu Integra Car i nie wymaga nauki obsługi tych systemów. Integra Car  jest  zintegrowany z AuDaConAIS oraz współpracuje z elektronicznymi katalogami i systemami serwisowymi  m.in. TecDoc, ESI[tronic], VIVID, Autodata, etc.
Dzięki temu można szybko uzyskać informacje dot. części, danych regulacyjnych, instrukcji napraw, schematów elektrycznych.
Dzięki automatycznej identyfikacji pojazdu pomijamy ręczny wybór marki, modelu i typu pojazdu.  Dobierając części zamienne, dane techniczne mamy zawsze pewność że prawidłowo zostały wybrane parametry naprawianego samochodu.




Funkcje CRM*
Przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksploatacyjnych części np. filtrów, oleju, świec, płynu hamulcowego, pasków, wycieraczek, opon, itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.
Funkcję powiadomień SMS można wykorzystać do przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach typu promocyjnych.
Za pomocą tej funkcji można też informować klienta o zakończeniu naprawy. System również zawiera funkcje dotyczące przydzielania i kontroli realizacji zadań przez pracowników firmy.




Raporty i analizy*
Dostępny w oprogramowaniu system raportowania i analiz umożliwia kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, grupy usług, itp. Raporty finansowe pozwalają kontrolować należności i zobowiązania firmy, a także w przybliżeniu określić podatek dochodowy lub VAT.
Magazynowy raport dostaw oraz rotacji towarów można wykorzystać do efektywnego prowadzenia magazynu.
Wyniki raportów dynamicznych można filtrować i sortować wg wielu kryteriów, eksportować do innych programów (np. Excel) oraz wyświetlać w formie graficznej (wykresy kołowe i kolumnowe).


Moduł Finanse*
Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.




Współpraca z systemami FK
Współpraca z systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi (m.in. CDN OPT!MA, Symfonia Sage, Hermes). Program umożliwia eksport rejestrów sprzedaży do systemów FK, dok. magazynowych, kasowych i zakupu, natomiast do systemów kadrowo-płacowych eksport danych dot. rozliczeń pracowników. Współpraca z systemami FK ma duże znaczenie dla firm prowadzących pełną księgowość.




Wdrożenie programu
Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania. Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.





Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu uzytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra Car 7. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu pod Windows 98. Jednak aby wykorzystać optymalną ergonomię i wszystkie funkcje programu zaleca sie stosowanie systemu Windows XP. 








 


 

Moduły dostępne w ramach licencji Car 7:
Serwis pojazdów (osobowe i dostawcze), Terminarz, Sprzedaż Detal., Magazyn, Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*:
Moduł zdjęć i uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych, Interfejs systemów serwisowych, Przechowalnia opon, Serwis podzespołów, Raporty/Analizy, Finanse, Homebanking, CRM/Zadania, Konto SMS, RCP, Integra Cennik, e-Cennik, DMS, Interfejs systemu SKP, Interfejs systemów olejowych.

Dodatkowe opcje abonamentowe* - Abo 12 mies.:

Integra Support (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Car 7)
Oprogramowanie antywirusowe NOD 32 (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Car 7)

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Opis modułów dodatkowych

Podstawowe różnice między Integra 5.5 a Integra Car 7


Opinie o programie

Archiwum strony

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Truck 7:

Biascan S.A. - Białystok

Nasza firma jest firmą rodzinną działającą na rynku samochodów ciężarowych od 1994r. Dwa lata temu przeszliśmy reorganizację i odłączyliśmy się od scentralizowanego systemu handlowo-księgowego funkcjonującego w korporacyjnej sieci serwisów. Poszło to bardzo gładko, gdyż program Integra Truck 7 jest bardzo łatwy w obsłudze, przejrzysty i intuicyjny.

Czytaj więcej...

Pojazdy Komunalne Tymborowscy sp. z o.o.

Program posiada większość funkcji do prowadzenia działalności motoryzacyjnej. Wdrożenie programu w naszej firmie pozwoliło nam lepiej zorganizować obsługę klienta w zakresie serwisu jak i sprzedaży części zamiennych. Dużą zaletą jest szybka dostępność do historii każdego pojazdu który odwiedził nasz serwis. Program jest prosty w obsłudze co jest dużym plusem dla nowego użytkownika.

Czytaj więcej...

Skwarek Logistic

Zaletą oprogramowania Integra Truck jest baza około 20 tys. pojazdów ciężarowych dostępnych bezpośrednio w programie, dzięki której wystawianie zleceń naprawy jest znacznie szybsze. System cechuje bardzo intuicyjny interfejs użytkownika co przyczyniło się do dużo sprawniejszej obsługi klienta i pozwoliło zaoszczędzić wiele czasu podczas codziennej pracy naszego serwisu. Program posiada wiele funkcji branżowych, które wspomagają pracę w wielu działach naszej firmy. Ważnym dla nas elementem wdrożenia była integracja oprogramowania Integra z systemem finansowo-księgowym Hermes, z którego to systemu korzysta nasza firma.

Czytaj więcej...

Auto Service s.c. Warowny - Ryki

Obecnie jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia nowego systemu ponieważ znacznie poprawił nam organizację pracy firmy i pozwolił na sprawniejszą obsługę klienta. Dzięki zaawansowanym raportom lepiej monitorujemy działalność serwisu. Natomiast funkcjonalność, duże możliwości i prostota obsługi programu ułatwiła znacznie pracę użytkownikom poprawiając jakość świadczonych przez nas usług.

Czytaj więcej...

RiSmot - Jasło

Zaletą programu jest bezpośrednia współpraca z programami „zewnętrznymi” w zakresie importu dokumentów od dostawców, jak również danych technicznych...

Czytaj więcej...

MAX-CAR - Koszalin

Zakup oprogramowania to na pewno trafna decyzja i możemy śmiało zarekomendować program innym firmom z branży motoryzacyjnej. AUTO HANDEL KOMIS „MAX-CAR”.

Czytaj więcej...

« powrót do listy

wyświetleń: 19090

ilo�� odwiedzin: 24249

© 2000-2021 by Integra Software