Integra Truck 7 - dla serwisów samochodów ciężarowych

Program do serwisu pojazdów ciężarowych

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Funkcje CRM/SMS

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Integra Katalog

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Lista CRM

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Prog. serwisowe

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Przech. opon

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Raporty

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Skróty klawiatury

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Wybór uszkodzeń

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zlec. dowód rej.

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Obsługa serwisów

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Nowoczesny design

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Intuicyjny interfejs

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zlecenie naprawy

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zobacz opinie klientów na temat programu

Posiada liczne funkcje branżowe odpowiadające praktycznym potrzebom firm serwisujących samochody ciężarowe i naczepy. System jest przeznaczony także do obsługi samochodów osobowych i dstawczych. Z programu mogą korzystać warsztaty, serwisy ASO, Bazy transportowe, Centra logistyki, Sieci serwisowe, stacje SKP, etc.

Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować program do indywidualnych potrzeb danej firmy. System nie tylko poprawia organizację, system CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy.

Integra Truck 7 jest zintegrowana z katalogami części zamiennych m.in. AP/ADBS/Integra Katalog. Czas przyjmowania towaru do magazynu podczas dostaw skrócono poprzez automatyczny import faktur elektronicznych.




Obsługa serwisu
Zlecenia naprawy obejmują zarówno obsługę pojazdów osobowych i ciężarowych jak i podzespołów, np. rozruszników, alternatorów, pomp Diesel'a, itp. Do obsługi powyższych zleceń system zawiera specjalnie dedykowane rodzaje modułów serwisowych np.: serwis samochodów, serwis pojazdów użytkowych, serwis podzespołów, itd.). Bieżącą sytuację serwisu widzimy na liście otwartych zleceń. Integra Truck 7 zapewnia bardzo szybką obsługę zleceń od przyjęcia pojazdu do serwisu do chwili rozliczenia naprawy. Program zawiera bazę 30 tys. pojazdów, czasy napraw z 5 mln pozycji, słowniki usterek i usług, a także współpracują z katalogami części i systemami serwisowymi.




Obsługa magazynu
Zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK, PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur. Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów. Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury. Obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia według stanów min/zalec/max oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.




Sprzedaż części zamiennych
Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży. Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Po wyszukaniu odpowiedniej części zamiennej z poziomu listy towarów mamy możliwość automatycznego utworzenia faktury z tą właśnie pozycją. Integra Truck 7 obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT.
Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.




Wymiana danych z Katalogami części i systemami serwisowymi*
Korzystanie z tych systemów jest teraz możliwe bezpośrednio
z poziomu programu Integra Truck 7 i nie wymaga nauki obsługi tych systemów. Integra Truck jest  zintegrowana z AuDaConAIS oraz współpracuje z elektronicznymi katalogami i systemami serwisowymi  m.in.
TecDoc, ESI [tronic], VIVID, Autodata, Eurotax*, Audatex*, etc.
Dzięki temu można szybko uzyskać informacje dot. części,
danych regulacyjnych, instrukcji napraw, schematów elektrycznych.
Dzięki automatycznej identyfikacji pojazdu pomijamy ręczny
wybór marki, modelu i typu pojazdu.  Dobierając części zamienne,
dane techniczne mamy zawsze pewność że prawidłowo zostały
wybrane parametry naprawianego samochodu.




Raporty i analizy*
Dostępny w oprogramowaniu system raportowania i analiz umożliwia kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, asortyment części, grupy usług, marki i modele pojazdów, itp. Raporty finansowe pozwalają kontrolować należności i zobowiązania firmy, a także w przybliżeniu określić podatek dochodowy lub VAT. Analiza serwisowanych pojazdów może być bardzo pomocna przy zakupie narzędzi i urządzeń diagnostycznych. Magazynowy raport dostaw oraz rotacji towarów można wykorzystać do efektywnego prowadzenia magazynu. Wyniki raportów dynamicznych można filtrować i sortować wg różnych kryteriów, eksportować do innych programów (np. Excel) oraz wyświetlać w formie graficznej (wykresy kołowe i kolumnowe).

Moduł Finanse*

Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.


 

Funkcje CRM*
Przypominają o okresowych naprawach oraz o wymianie eksploatacyjnych części np., filtrów, oleju, płynu ham., świec, pasków, wycieraczek, opon, itp. Przypomnienia są wyświetlane przy otwieraniu zleceń oraz na liście CRM, która umożliwia grupowe wysyłanie do wielu klientów SMS-em w/w przypomnień.

Funkcję powiadomień SMS można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach typu "przegląd zimowy". Za pomocą tej funkcji można też informować klienta o zakończeniu naprawy. System również zawiera funkcje dot. przydzielania i kontroli realizacji zadań przez pracowników firmy.




Wdrożenie programu
Firma Integra Software zapewnia migrację danych (w uzgodnionym formacie) z poprzednio używanych programów w zakresie kartotek towarów, usług, danych kontrahentów oraz stanów magazynowych. Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.




Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu uzytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra Truck 7. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM
i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu
pod Windows 98. Aby wykorzystać optymalną ergonomię
i wszystkie funkcje programu zaleca sie stosowanie systemu Windows XP.








 


 

Moduły dostepne w ramach licencji Integra Truck 7:
Terminarz, Serwis poj.(os.,dostawcze i ciężarowe),Sprzedaż Detal, Magazyn,Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*:
Moduł uszkodzeń sam. osobowych i dostawczych; Moduł uszkodzeń sam. ciężarowych; Interfejs systemów sewisowych; Pzrechowalnia opon; Serwis podzespołów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.:
Czasy napraw - samochody osobowe 
Czasy napraw - samochody ciężarowe             
Integra Support (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Truck 7)

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Integra Truck 7 - moduły dodatkowe


Podstawowe różnice między Integra 5.5 a Integra 7

Opinie o programie Archiwum strony

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Car 7:

PHU Bedmot - Bełżyce

Program okazał się tak dobry, że już po trzech miesiącach od wdrożenia w Bełżycach wykupiliśmy ten produkt do naszej drugiej placówki handlowej w Niedrzwicy. Okazuje się, że program Integra Car 7 to narzędzie bez którego nie wyobrażamy sobie pracy...

Czytaj więcej...

Bosch-Service Garnec - Oborniki

W okresie 28 letniej działalności naszej firmy jest to trzeci program, który użytkujemy, naszym zdaniem najlepszy, posiadający wiele funkcji, które pozwalają zarządzać pracą serwisu.
Program jest bardzo szybki oraz stabilny.

Czytaj więcej...

Stacja Obsługi samochodów Zbigniew Gawroński - sieć serwisowa AutoCrew

Wcześniej korzystaliśmy z różnych programów obsługujących serwis pojazdów między innymi program "Stacja" firmy Rowil jednak po przejściu na program Integra 7 od stycznia 2012r zainstalowanego na trzech stanowiskach zauważyłem dużą poprawę w szybkości obsługi klienta przy przyjmowaniu zleceń a jest to spowodowane łatwością obsługi w/w programu. Program ten jest fajne rozbudowany o inne moduły usprawniające nam pracę np. przechowalnia opon klientów.

Czytaj więcej...

Auto-Adi Adam Krężel

Integra Car 7 to strzał w dziesiątkę. Jest to program na miarę XXI wieku. Kompleksowe centrum możliwych rozwiązań związanych z prowadzeniem działalności motoryzacyjnej zawartych w tym programie pozwala na sprawną i ekspresową obsługę klienta.

Czytaj więcej...

PHU AUto-Chojnacki Wągrowiec - sieć serwisowa Bosch-Service

Program umożliwia nam szybką i profesjonalną obsługę klienta. Bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznego importowania danych z ESI[tronic] oraz wyceniania czasu naprawy przez AuDaCon. Szczególnie pomocne są moduły umożliwiające sprawne otwieranie zleceń przy wykorzystaniu czytnika kodów dwuwymiarowych, import elektronicznych faktur od dostawców, możliwość kontroli historii obsługi samochodu, kompletna obsługa magazynu z monitorowaniem płatności i realizacji przelewów bankowych. Przypisanie mechaników do napraw pozwala precyzyjnie oszacować efekty pracy i rozliczenie wynagrodzeń w systemie prowizyjnym. Zaawansowane funkcje raportów pozwalają lepiej zarządzać firmą.

Czytaj więcej...

SPZOZ RM Meditrans - Siedlce

System pozwolił na usprawnienie pracy serwisu, co w konsekwencji przekłada się na szybszą i kompleksową obsługę klientów. Dzięki programowi prowadzenie gospodarki magazynowej stało się dużo prostsze i mniej czasochłonne. Program posiada przejrzyste kartoteki (np. kontrahentów, pojazdów, towarów), co jest szczególnie ważne dla szybkości generowania różnych dokumentów typu zlecenia, czy faktury.

Czytaj więcej...

« powrót do listy

wyświetleń: 7012

ilo�� odwiedzin: 68918

© 2000-2021 by Integra Software