Odpowiedzi na pytania

kliknij, aby powiêkszyæ w nowym oknie

Odpowiedzi na najczê¶ciej zadawane pytania (FAQ)

Warto wiedzieæ wiêcej, zatem zachêcamy do zapoznania siê z odpowiedziami na najczê¶ciej zadawane pytania, dotycz±cymi oprogramowania Integra.
Dodatkowo proponujemy, aby zapoznaæ siê  z opisami naszych programów w menu "Oprogramowanie", gdzie oprócz tekstu
mo¿na znale¼æ rysunki z rzeczywistymi widokami okien programów.

kliknij, aby powiêkszyæ w nowym oknie

Oprogramowanie Integra 7


1. Jakie modu³y s± dostêpne w systemie Integra 7?

 

2. Jakie wymagania sprzêtowe stawia system Integra 7?

 

3. Jakie drukarki fiskalne obs³uguje oprogramowanie Integra 7?

 

4. Czy jest dostêpna wersja próbna programu umo¿liwiaj±ca zapoznanie siê z jego funkcjami przed zakupem?

 

5. Co otrzymujê w ramach zamówienia wersji próbnej?

 

6. Co otrzymujê w ramach zamówienia wersji komercyjnej?

 

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowuj±cego. Sk±d go uzyskaæ?

 

8. Od kiedy liczy siê czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?

 

9. Jak zalogowaæ siê po raz pierwszy do systemu po instalacji?

 

10. Czy mo¿na przenie¶æ dane do systemu Integra 7 z innego programu?



11. Czy licencja dopuszcza rozbudowê systemu Integra 7?



12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszê kupiæ kolejn± licencjê?



13. Czy s± dostêpne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?



14. Moja firma sk³ada siê z kilku filii. Czy jest mo¿liwe, aby wszystkie filie korzysta³y z te tej samej bazy danych?

 

15. Z jakim serwerem bazy danych wspó³pracuje Integra 7?



1. Jakie modu³y s± dostêpne w systemie Integra 7?
W zale¿no¶ci od zakupionej licencji dostêpne s± nastêpuj±ce modu³y:
 

- w Integra Car 7:

Modu³y dostêpne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (osobowych i dostawczych), Sprzeda¿ Detal., Magazyn, Kasa/Bank;
Modu³y opcjonalne*: Modu³ uszkodzeñ sam. osobowych i dostawczych; Dane techniczne; Przechowalnia opon; Serwis podzespo³ów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking
Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe

- w Integra Truck 7:
Modu³y dostêpne w ramach licencji: Terminarz, Serwis poj. (os.,dostawcze i ciê¿arowe), Sprzeda¿ Detal, Magazyn, Kasa/Bank;
Modu³y opcjonalne*: Modu³ uszkodzeñ sam. osobowych i dostawczych; Modu³ uszkodzeñ sam. ciê¿arowych; Dane techniczne; Przechowalnia opon; Serwis podzespo³ów; Finanse; Raporty/Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking
Dodatkowe opcje abonamentowe * - Abo 12 mies.: Czasy napraw- samochody osobowe; Czasy napraw- samochody ciê¿arowe

- w Integra Firma 7:
Modu³y dostêpne w ramach licencji: Modu³ Sprzeda¿y towarów, Modu³ Magazynowy, Modu³ Kasa/Bank
Modu³y opcjonalne*: Finanse; Raporty i Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking


* - opcje dodatkowe (nieobowi±zkowe)
Powrót

2. Jakie wymagania sprzêtowe stawia system Integra 7?

Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu u¿ytkownika, optymalizacja programu umo¿liwi³a znaczne obni¿enie wymagañ stawianych komputerom, na których pracuje system Integra 7. Uzyskano m.in. mniejsze u¿ycie pamiêci RAM i zasobów systemu. Aby uzyskaæ dostêp do jak najszerszego zakresu funkcji oraz zapewniæ najbardziej optymaln± ergonomiê podczas obs³ugi programu zaleca siê stosowanie systemu Windows 7.


Parametry minimalne dla stanowisk roboczych
System operacyjny MS Windows*: Win XP, Win Vista, Win 7, Win 8.1, Win 10
Baza danych: MS SQL Server 2000 (MSDE), MS SQL Server 2008SE,  MS SQL Server 2014 Express Edition SP1**
Rozdzielczo¶æ monitora: 1280x800
Procesor: 1 GHz, Pamiêæ RAM: Win XP* 2 GB / Win 7/8.1 min. 4GB
Zasoby dyskowe  min. 4 GB + zasoby na kopie bezpieczeñstwa


Parametry zalecane dla stanowisk roboczych
System operacyjny *: MS Windows 7, MS Windows 8.1, MS Windows 10
Baza danych: MS SQL 2014 Express Edition SP1 (baza do 10GB)
Rozdzielczo¶æ monitora: 1280x1024/1680x1050/1920x1080
Procesor: 2 GHz lub szybszy, Pamiêæ RAM: min. 4GB
Zasoby dyskowe  ok. 5 GB + zasoby na kopie bezpieczeñstwa

 

Parametry zalecane dla serwera w przypadku pracy sieciowej
System operacyjny *: MS Windows Server 2008R2 / 2012R2
(dla instalacji poni¿ej 10 stanowisk mo¿na stosowaæ Win 7 Pro SP1)
Baza danych: MS SQL 2014 Express Edition SP1**
W przypadku wiêkszej ilo¶ci danych mo¿e byæ zalecana baza danych 
MS SQL 2014 SP1 Standard Edition (mo¿liwo¶æ zamówienia licencji Runtime)
Procesor min.: Intel® Core 2 Duo ™, Pamiêæ operacyjna RAM: min. 4GB 
Zasoby dyskowe  min. 5 GB + zasoby na kopie bezpieczeñstwa (archiwum)

Programy serii Integra 7 s± optymalizowane do pracy z systemem Win 7 i 8.1

Uwaga: Oprogramowanie Integra w wersji 7.4 uzyska³o certyfikat zgodno¶ci z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 7. Natomiast wersja 7.5 uzyska³a certyfikat zgodno¶ci z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 8.1 i 10.

Parametry sprzêtu s± zale¿ne od ilo¶ci przetwarzanych danych. Przy wiêkszej ilo¶ci danych i stanowisk sieciowych zalecamy stosowanie serwerów dwuprocesorowych, pamiêci RAM 16GB lub wiêcej oraz pe³nych wersji Serwera bazy danych  MS SQL Server (wersja Standard Edition). 

Wymagania sprzêtowe do pobrania (pdf)

 

* Dla systemów operacyjnych s± wymagane instalacje najnowszych aktualizacji Service Pack
** Dla stanowisk z  serwerem bazy danych MS SQL 2014 wymagana jest instalacja MS .NET Framework

Powrót

3. Jakie drukarki fiskalne obs³uguje oprogramowanie Integra 7?

Oprogramowanie warsztatowe Integra obs³uguje nastêpuj±ce drukarki fiskalne online:

  • Novitus BONO Online
  • Novitus DEON Online
  • Novitus HD Online
  • Elzab Mera Online
  • Posnet Thermal XL2 Online

Oprogramowanie obs³uguje wiêkszo¶æ szerok± gamê dotychczas stosowanych drukarek fiskalnych, m. in.:

  • Elzab FP-600;
  • Elzab Omega;
  • Elzab Omega II;
  • Innova Profit;
  • Novitus - Delio Prime;
  • Novitus - Quarto;
  • Novitus - Vento;
  • Novitus - Vivo;
  • Novitus - Vivo II;
  • Novitus – Deon E;
  • Optimus-ic Vent;
  • Optimus-ic Vivo;
  • Optimus-ic Wiking;
  • Optimus-ic Wiking (nowa homologacja);
  • Posnet DF-301;
  • Posnet Temo;
  • Posnet Thermal (modele do 1998 roku);
  • Posnet Thermal (nowa homologacja);
  • Posnet Thermal (stara homologacja);
  • Torell Duo Plus (nowa homologacja);

Powrót

4. Czy jest dostêpna wersja próbna programu umo¿liwiaj±ca zapoznanie siê z jego funkcjami przed zakupem?
W tej sprawie prosimy o kontakt z Dzia³em Handlowym (tel. 094 348-80-00).

Powrót

5. Co otrzymujê w ramach zamówienia wersji próbnej?
W tej sprawie prosimy o kontakt z Dzia³em Handlowym (tel. 094 348-80-00).
Powrót

6. Co otrzymujê w ramach zamówienia wersji komercyjnej?
Klient przy zakupie wersji komercyjnej otrzymuje:
- no¶nik CD lub DVD z aktualn± wersj± programu Integra 7,
- umowê licencyjn± na u¿ytkowanie programu z hologramem potwierdzaj±cym legalno¶æ oprogramowania,
- instrukcjê obs³ugi oprogramowania Integra 7 (oko³o 300 stron),
- skrócon± instrukcjê oprogramowania Integra 7 (Quick Start),
- zdaln± instalacjê oprogramowania;
- pakiet Integra Support na 12 mies. (szczegó³y tutaj)
- mo¿liwo¶æ udzia³u w szkoleniach z obs³ugi programu;
Powrót

7. Po instalacji system wymaga wpisania kodu odblokowuj±cego. Sk±d go uzyskaæ?
System jest odblokowywany indywidualnie na ka¿de stanowisko komputerowe. Po instalacji nale¿y uzupe³niæ dane teleadresowe firmy oraz zakres odblokowania w formularzu odblokowuj±cym i przes³aæ go do firmy Integra Software przez Internet (wciskaj±c przycisk „Wy¶lij”) lub e-mailem. Kod odblokowuj±cy zostanie wygenerowany przez firmê Integra Software i przekazany klientowi. Po otrzymaniu kodu, nale¿y go wpisaæ do pola „Kod odblokowuj±cy” lub pobraæ, wciskaj±c przycisk „Odblokuj”.
Powrót

8. Od kiedy liczy siê czas funkcjonowania wersji próbnej systemu Integra 7?
Pe³na funkcjonalno¶æ jest dostêpna przez okres 7 dni licz±c od dnia wygenerowania kodu odblokowuj±cego dla pierwszego stanowiska, na którym zainstalowano system Integra 7.
Powrót

9. Jak zalogowaæ siê po raz pierwszy do systemu po instalacji?
Przy pierwszym uruchomieniu podajemy:
- login: admin
- has³o: admin
Powrót

10. Czy mo¿na przenie¶æ dane do systemu Integra 7 z innego programu?
Tak, w tej sprawie prosimy o kontakt z Dzia³em Handlowym (tel. 094 348-80-00).

Powrót

11. Czy licencja dopuszcza rozbudowê systemu Integra 7?
Tak. W trakcie u¿ytkowania systemu istnieje mo¿liwo¶æ jego rozbudowy o kolejne modu³y funkcjonalne lub rozszerzenie licencji na kolejne stanowiska. W sprawie szczegó³ów prosimy o kontakt z Dzia³em Handlowym (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

12. Co w przypadku awarii komputera? Czy muszê kupiæ kolejn± licencjê?
W przypadku awarii komputera lub konieczno¶ci jego wymiany nale¿y skontaktowaæ siê z Dzia³em Handlowym firmy Integra Software w celu przeniesienia licencji (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

13. Czy s± dostêpne wersje wielostanowiskowe systemu Integra 7?
System Integra 7 mo¿na rozbudowywaæ o dowoln± liczbê stanowisk.
Powrót

14. Moja firma sk³ada siê z kilku filii. Czy jest mo¿liwe, aby wszystkie filie korzysta³y z te tej samej bazy danych?
Tak. W sprawie szczegó³ów prosimy o kontakt z Dzia³em Handlowym (nr tel.: 094 348-80-00).
Powrót

15. Z jakim serwerem bazy danych wspó³pracuje Integra 7?
System Integra 7 wspó³pracuje z rodzin± serwerów Microsoft SQL Server 2000/2008R2/2014.
Powrót



 



ilo�� odwiedzin: 16868

© 2000-2022 by Integra Software