|
Listopad 2011
17 i 18 listopada 2011r w Koszalinie odbyły się dwa szkolenia z obsługi oprogramowania Integra 7. Były one skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie pracy serwisu, przyjmowanie pojazdów do naprawy , rozliczanie zleceń serwisowych i wystawianie dokumentów sprzedaży.
Szkolenia były prowadzone w nowej, ulepszonej formule. Forma praktycznych warsztatów miała na celu lepsze wykorzystanie zakupionego programu pod kątem:
- szybszego wystawiania zleceń napraw i sprawniejszej obsługi klientów
- optymalnej wyceny napraw na podstawie dostępnego w programie Integra Car 7 katalogu czasów napraw
- wyszukiwania i doboru części za pomocą elektronicznych katalogów
- szybkiego i sprawnego przyjmowania na magazyn zakupionych części zamiennych
Uczestnicy szkolenia aktywnie korzystali z komputerów szkoleniowych z najnowszą wersją programu Integra 7.4.20.1.
W ramach szkolenia uczestnikom zaoferowano:
- materiały szkoleniowe,
- dodatkowy rabat w wysokości 30% na zakup modułów dodatkowych oraz aktualizacji z pakietem Integra Support
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy wyrazili pozytywną opinię na temat szkolenia i chęć uczestnictwa w kolejnych kursach. Wszyscy otrzymali imienne certyfikaty poświadczające umiejętność obsługi branżowego rozwiązania, jakim jest Integra Car/Truck 7.
Wyniki ankiety oceniającej szkolenie 17.11.2011.
Wyniki ankiety oceniającej szkolenie 18.11.2011.
W najbliższym czasie planujemy kolejne szkolenia. Zainteresowanych prosimy o kontakt z działem Szkoleń po nr tel. 94/348 80 31 lub 94/348 80 01
wyświetleń: 1641
75-727 Koszalin
ul. Orla 4a
tel. 94 348 8000
fax 94 348 8010
e-mail:
FORMULARZ KONTAKTOWY
© 2000-2021 by Integra Software