|
Wsparcie techniczne jest bezp³atne dla klientów, posiadaj±cych aktualny abonament na aktualizacje programu Integra 7 (Car, Truck, Firma).
Konsultacje telefoniczne i zdalna pomoc, obejmuj± zarówno wsparcie dotycz±ce obs³ugi programu, szczególnie w pocz±tkowym okresie u¿ytkowania nowego oprogramowania, jak i przyjmowanie zg³oszeñ zwi±zanych z rozwojem oprogramowania.
Wsparcie techniczne obejmuje m.in.:
Dostêp do konsultacji telefonicznych prowadzonych przez specjalistów firmy Integra realizowanych na wydzielonych numerach 94 348 9000, 94 348 8018 (hotline czynne w dni robocze w godzinach od 8.00-16.00) * .
Zdaln± pomoc dla u¿ytkowników oprogramowania
Dziêki nowoczesnym systemom zdalnej pomocy, specjali¶ci firmy Integra mog± szybko i sprawnie pomagaæ w obs³udze programu oraz rozwi±zywaæ problemy techniczne bez anga¿u czasowego klientów.
Ni¿sze ceny dotycz±ce naprawy i diagnozy baz danych, uszkodzonych np. w wyniku awarii sprzêtu komputerowego, problemów z sieci± LAN, awariami zasilania, itp.;
Realizacjê nowych funkcji wg zg³oszeñ klientów
- wiêkszo¶æ nowych funkcji i modyfikacji programu jest realizowana pod k±tem zg³oszeñ klientów posiadaj±cych aktualny abonament na aktualizacjê programu. Zg³oszenia klientów nie korzystaj±cych z aktualizacji s± realizowane tylko w przypadku, gdy dotycz± bardzo istotnych usprawnieñ dla funkcjonowania programu. **
Pomoc w konfiguracji oprogramowania
Podczas wdro¿enia oprogramownia specjali¶ci dzia³u technicznego przeprowadzaj± podstawow± konfiguracjê programu. Po wdro¿eniu programu u¿ytkownicy programu mog± we w³asnym zakresie dostosowaæ parametry pozwalajace bardziej optymalnie dostosowaæ program do indywidualnych potrzeb. Taka pomoc pozwala zaoszczêdziæ wiele czasu oraz lepiej wykorzystaæ funkcje programu. Wymieniona konfiguracja nie obejmuje instalacji i ustawieñ parametrów wykonywanych podczas wdro¿enia programu oraz konfiguracji po instalacji dodatkowych (nowych) stanowisk.
Dodatkowy upust dla uzupe³niaj±cych szkoleñ - dot. zaawansowanych funkcji programu (realizowanych min. 2-3 miesi±ce po wdro¿eniu).
Udzia³ w szkoleniach grupowych (w promocyjnych cenach) - dla firm korzystaj±cych z pakietu Integra Support dot. szkoleñ, które mog± byæ organizowane w ró¿nych miastach Polski m.in: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wroc³awiu, itp. Szkolenia s± organizowane w przypadku zebrania odpowiedniej liczby zg³oszeñ od uzytkowników oprogramowania.
Aktualizacje oprogramowania, które s± dostêpne dla u¿ytkowników posiadaj±cych aktualny abonament. Takie aktualizacje mo¿na pobraæ ze strefy Integra Support. (identyfikator jest podany na ¿ó³tej karcie Integra Support, dostarczanej klientom po z³o¿eniu odpowiedniego zamówienia). Dostêp do strefy Integra Support jest równie¿ mo¿liwy z poziomu oprogramowania Integra 7 w menu Pomoc -> Portal Integra Support. Po pobraniu aktualizacji programu u¿ytkownicy powinni we w³asnym zakresie zaktualizowaæ program. Aktualizacje powinny byæ przeprowadzane przez osoby posiadaj±ce odpowiedni± wiedzê techniczn±.
Dodatkowe informacje jak przeprowadziæ aktualizacjê programu mo¿na uzyskaæ pod nr 94 348 9000.
Infolinia techniczna dotycz±ca oprogramownia Integra 7 jest czynna w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr telefonów: 94 348 9000, 94 348 8018, 696 224 224. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci s± zajêci i nie mo¿na uzyskaæ po³±czenia telefonicznego mo¿na przesy³aæ zg³oszenia drog± mailow± po adresem pomoc@integra.com.pl.
Dok³adnych informacji dot. zamówienia abonamentu na aktualizacje oprogramownia udziela Dzia³ Handlowy pod nr tel. 94 348 8000, e-mail: poczta@integra.com.pl .
* Wsparcie techniczne dla programu Integra 7 obejmuje dla jednej licencji (przez okres 12 miesiêcy) max. 15 zg³oszeñ telefonicznych lub 5h konsultacji dla pierwszego stanowiska oraz 5 zg³oszeñ tel. dla ka¿dego kolejnego stanowiska lub 1,5 godz. konsultacji. Kolejne konsultacje lub obs³uga zg³oszeñ bêd± wymaga³y wykupienia dodatkowego pakietu Integra Hotline.
** Niektóre nowe funkcje i modyfikacje programu, które nie zosta³y zg³oszone przez innych u¿ytkowników oprogramowania mog± wymagaæ z³o¿enia p³atnego zamówienia obejmuj±cego czê¶ciowy lub pe³ny udzia³ w kosztach zwi±zanych z realizacj± w/w funkcji lub modyfikacji programu.
wy¶wietleñ: 3218
75-727 Koszalin
ul. Orla 4a
tel. 94 348 8000
fax 94 348 8010
e-mail:
FORMULARZ KONTAKTOWY
© 2000-2022 by Integra Software