|
Pomoc techniczna - Hotline dotycz±ca instalacji i obs³ugi Elektronicznych Katalogów (Integra Katalog / Integra Web Katalog) jest oferowana klientom Dystrybutorów cze¶ci.
Wy¿ej wymieniona pomoc jest dostepna w przypadku gdy na górnym pasku katalogu jest podany kontakt telefoniczny wg poni¿szego przyk³adu.
Oferowana pomoc techniczna usprawnia codzienn± pracê z Katalogiem czê¶ci oraz zapewnia szersze wykorzystanie programu. Ponadto takie wsparcie zwiêksza ilo¶ci sk³adanych zamówieñ przez system zamówieniowy online.
Czêsto programy antywirusowe instalowane na komputerach klientów blokuj± funkcje online uniemo¿liwiaj±c wys³anie zamówieñ lub aktualizacjê oferty. Zazwyczaj w takich przypadkach pomoc infolinii koñczy siê sukcesem i wys³aniem „problematycznego” zamówienia.
G³ównym celem us³ug Hotline jest zapewnienie pomocy klientom Dystrybutora aby jak najefektywniej mogli korzystaæ z Elektronicznych katalogów czê¶ci.
Wiêkszo¶æ zg³oszeñ od klientów dotyczy problemów zwi±zanych z przyczynami zewnêtrznymi np. z systemem operacyjnym, z awari± sprzêtu lub po prostu wynika z niewiedzy klienta na temat obs³ugi programu. W takich sytuacjach klient oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy, której mo¿e udzieliæ dzia³ techniczny producenta oprogramowania.
Zakres wsparcia technicznego:
• konsultacje telefoniczne dotycz±ce obs³ugi programu,
• rozwi±zywanie problemów dot. wysy³ania zamówieñ,
• pomoc dotycz±ca aktualizacji cennika dystrybutora,
• zdalne rozwi±zywania problemów bez anga¿u klientów,
• konfiguracje wg indywidualnych oczekiwañ klientów,
• konsultacje z klientami dot. realizacji nowych funkcji.
Specjali¶ci techniczni firmy Integra Software
Zespó³ Konsultantów firmy Integra to do¶wiadczeni informatycy, którzy bior± równie¿ czynny udzia³ w procesie projektowania i testowania nowych rozwi±zañ informatycznych.
Dziêki wysokim kwalifikacjom oraz udziale w licznych szkoleniach, konsultanci Integra Software zapewniaj± optymalne i szybkie diagnozowanie problemów technicznych zwi±zanych z u¿ytkowaniem oprogramowania.
O wysokich kompetencjach ¶wiadczy fakt, i¿ poszczególne osoby dzia³u technicznego s± odpowiedzialne nie tylko za ¶wiadczenie us³ug Hotline i testowanie nowych rozwi±zañ, ale równie¿ zajmuj± siê opracowywaniem biuletynów technicznych oraz instrukcji obs³ugi do oferowanego przez firmê Integra oprogramowania.
Infrastruktura techniczna
Aby zapewniæ sprawn± obs³ugê Hotline zastosowano nowoczesne i zaawansowane rozwi±zania teleinformatyczne firmy Elmeg - Funkwerk. System ICT PABX jest dedykowany dla firm ¶wiadcz±cych us³ugi Call Center. Aktualnie firma posiada cyfrowe kana³y rozmowne ISDN oraz 16 kana³ów telefonii VOIP.
Nowoczesny system teleinformatyczny zapewnia rejestracjê po³±czeñ i kolejkowanie rozmów telefonicznych z systemem zapowiedzi g³osowych. Takie rozwi±zanie pozwala przy du¿ej ilo¶ci zg³oszeñ, kolejkowaæ rozmowy telefoniczne wg nadanych priorytetów, przy czym numery infolinii dla katalogów maj± zawsze najwy¿szy priorytet. Dziêki telefonii komputerowej z funkcjami TAPI mo¿emy automatycznie rejestrowaæ wszystkie zg³oszenia od klientów.
Po³±czenia telekonferencyjne umo¿liwiaj± uczestniczenie w rozmowie kilku techników podczas rozwi±zywania bardziej z³o¿onych problemów.
System zdalnej pomocy umo¿liwia szybkie rozwi±zywanie problemów przez specjalistów firmy Integra nie anga¿uj±c klientów Dystrybutora. Mo¿na w tym systemie zarejestrowaæ sytuacjê, w której wystêpuje b³±d programu, a tak¿e przeprowadziæ zdalne szkolenia oraz przedstawiaæ klientom funkcjonalno¶æ oprogramowania.
Podsumowanie
Szybka i sprawna obs³uga klienta oraz bezawaryjna praca programów odpowiedzialnych za dobór czê¶ci i sk³adanie zamówieñ ma kluczowy wp³yw na wyniki sprzeda¿y.
Dlatego dok³adamy wszelkich starañ, aby zapewniaæ klientom dystrybutora ¶wiadczone us³ugi na najwy¿szym poziomie.
Praktyka pokazuje, i¿ koszty zwi±zane z zapewnieniem wsparcia technicznego zwracaj± siê wielokrotnie dziêki bardziej skutecznemu wykorzystaniu wdro¿onych katalogów i systemów zamówieniowych.
Dzia³ techniczny firmy Integra to zespó³ fachowców posiadaj±cych odpowiednie kompetencje i narzêdzia, zapewniaj±ce klientom szybk± i profesjonaln± pomoc.
Najlepszym potwierdzeniem wysokiej jako¶ci us³ug dot. wsparcia technicznego s± pozytywne opinie klientów, z którymi mo¿na siê zapoznaæ na stronach www.integra.info.pl
Infolinia techniczna jest czynna od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: od 8.00 -18.00 .
wy¶wietleñ: 2039
75-727 Koszalin
ul. Orla 4a
tel. 94 348 8000
fax 94 348 8010
e-mail:
FORMULARZ KONTAKTOWY
© 2000-2022 by Integra Software