Aktualności Integra Software

Integra Car 7 - dodatkowe moduły

CRM/Zadania, Raporty i Analizy, Finanse, DMS

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

1.Integra Car 7

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

2.Powiadomienia sms

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

3.Schemat wys. SMS

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

4.SMS- Terminarz

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

5.Zakończenie napr.

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

6.Wymiana płynu ham

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

7.Okresowe przeglądy

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

8.Badania techniczne

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

9.Napr. eksploatacyjne

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

10.CRM - Zadania

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

11.Lista CRM+Karta przyp.

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

12. Przechowalnia opon

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

13.CRM-przypomnienia

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

14.Czasy Napraw

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

15.Wybór uszkodzeń

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

16.Raporty i Analizy

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

17.Raporty sprzedaży

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

18.Kontrola finansów

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

20.Ewidencja kosztów

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

21.Faktura zakupu

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

22.Serwis sprzętu

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

23. Serwis podzespołów

Poniżej zamieszczamy podstawowe informacje dotyczące nowych modułów systemu Integra Car 7.

Moduł CRM / Zadania - Biznesowe funkcje umożliwiające zwiększenie przychodów firmy.
System nie tylko poprawia organizację pracy, ale również zapewnia biznesowe wsparcie prowadzonej działalności poprzez funkcje CRM m.in. przypomnienia o okresowych naprawach i wymianie eksploatacyjnych  części, wysyłanie grupowej korespondencji przez SMS lub email do setek a nawet tysięcy klientów z w/w informacjami o okresowych przeglądach, akcjach promocyjnych czy rozszerzeniu działalności po zakupie nowych urządzeń diagnostycznych.

Funkcje SMS- CRM Wiadomości SMS można wysyłać grupowo na życzenie klientów (jednocześnie nawet kilka tysięcy). Wybór odbiorców można przygotować wg roczników, adresu zamieszkania oraz informacji dot. wykonywania okresowych usług serwisowych i wymiany eksploatacyjnych części. Funkcję SMS można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o zakupie nowego sprzętu i rozszerzeniu działalności oraz akcjach promocyjnych typu"przegląd zimowy", wyprzedaż części, itp.



Przeprowadzone badania i konsultacje z klientami serwisów pokazują, iż większość z nich nie wie np.  jaki jest okres eksploatacyjny płynu hamulcowego, większość z nich byłaby zainteresowana tym aby o wymianie płynu przypominał im serwis. Jeśli baza serwisu zawiera ok. 5000 klientów to wymiana płynu tylko u 5% klientów może przynieść przychody (z marży i usługi) na poziomie ok. 30 000zł (5% to pesymistyczna wersja, ponieważ większość klientów deklaruje chęć skorzystania z takich usług).

W przypadku gdy rozszerzamy zakres usług np. o naprawy ukł. klimatyzacji lub wprowadzamy jakąś promocję , możemy za pomocą wiadomości SMS oraz email o wiele skuteczniej i znacznie taniej dotrzeć z takimi informacjami do klientów.

Kolejnym przykładem wykorzystania modułu CRM i  funkcji SMS może być korespondencja seryjna wysyłana do klientów przez Stacje Kontroli Pojazdów, które zazwyczaj listownie przypominają o terminie badania tech., koszt takiej wysyłki tradycyjną pocztą to w przypadku 15 tysięcznej bazy klientów około 20 000 zł. Koszt wiadomości SMS może być przy takiej korespondencji nawet pięciokrotnie niższy, można również wysyłać grupowo wiadomości email bez żadnych opłat ze strony nadawcy!!!

Przykładów wykorzystania systemu CRM z funkcjami SMS może być znacznie więcej, poniżej przedstawiamy niektóre z nich.

Przykłady wiadomości SMS:
Zakup sprzętu do serwisu opon

Rozszerzamy usługi o kompleksowy serwis opon. Oferujemy nowe i używane opony w bardzo atrakcyjnych cenach.

Przy zakupie opon zapewniamy bezpłatną wymianę. Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 022 786 54 32

Zakup testera

Zakupiliśmy nowoczesny tester do samochodów japońskich i azjatyckich. Oferujemy fachową naprawę układów: Sterowania pracy silnika, ABS/ESP, Airbag, Klimatyzacji, itp. Ceny o wiele niższe niż w ASO !!! Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 022 786 54 32

Zakup urządzenia do geometrii kół

Informujemy o zakupie nowoczesnego urządzenia do kontroli geometrii kół. Zapewniamy pomiar zbieżności 4 kół oraz
kompleksowe pomiary całego podwozia. Ceny promocyjne !!! Dla pierwszych 10 klientów kontrola geometrii gratis. !!!
Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 022 786 54 32

Uruchomienie pomocy drogowej

Firma Auto Center od grudnia 2008 wprowadza nowy zakres usług dotyczący Pomocy Drogowej. W przypadku awarii pojazdu dzwoń
pod nr 9878  lub 0 600 200 600. Do końca grudnia Promocja holowanie do 30km gratis Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 022 786 54 32

Ubezpieczenie OC
Przypominamy o kończącej się polisie ubezpieczenia OC.  Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 022 7865432

Wyprzedaż części

Informujemy o okresowej wyprzedaży części zamiennych m.in. filtrów, wycieraczek, świec zapłonowych, itp.

Ceny na wybrane towary niższe nawet o 50%. Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 022 7865432

Wymiana płynu hamulcowego. Przypominamy o wymianie płynu hamulcowego, którego okres eksploatacji wynosi 2lata. Przeterminowany płyn powoduje korozję części, co  zwiększa koszty późniejszych napraw i obniża bezpieczeństwo jazdy. Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 - Tel 022 786 54  32

Wymiana opon:
Przypominamy o wymianie opon. Nie czekaj na ostatnią chwilę i skorzystaj z aktualnej promocji. Zapraszamy Auto Center ul. Prosta 4 Tel 022 7865432

Okresowy przegląd:
Przypominamy o okresowym przeglądzie. Systematyczna obsługa serwisowa pojazdu obniża koszty eksploatacji, zwiększa bezpieczeństwo jazdy i pozwala uniknąć w przyszłości wielu kosztownych napraw.  Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 022 7865432

Okresowy przegląd techniczny
(dla SKP) Przypominamy o okresowym badaniu technicznym. Nie czekaj aż o braku badania przypomni Ci w trakcie kontroli drogowej Policjant. Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 022 7865432

Wymiana wycieraczek
Auto Center przypomina o wymianie wycieraczek. Zadbaj jesienną porą o dobrą widoczność i skorzystaj z aktualnych promocji. Zapraszamy od 9 do 17 Auto Center ul. Prosta 20 - Tel 022 7865432

Inne tematy dla wiadomości SMS / Email:
Przegląd zimowy pojazdu; Wymiana oleju,  Wiosenny przegląd (30 pkt. pojazdu); Okresowy Serwis klimatyzacji; Informacja o rozszerzeniu zakresu np. dot. zakupu urządzeń do obsługi klimatyzacji. W przypadku zakupu nowego testera obsługującego nowe samochody japońskie i koreańskie można zadać parametr dla konkretnych marek pojazdów oraz ich rocznika. Takie same informacje można wysyłac po zakupie urządzenia do kontroli Geometrii kół czy testera amortyzatorów.Uruchomienie pomocy drogowej; Przypomnienia o kończącej się polisie dot. ubezpieczenia pojazdu OC; uruchomienie nowych stanowisk naprawczych, wyprzedaż niechodliwych części zamiennych, to tylko część przykładów informacji, które można wysłać poprzez sms lub email klientom serwisu.

Przykłady wiadomości SMS cd:

Funkcje SMS- Terminarz i Zlecenie
Za pomocą tych funkcji system może automatycznie przypominać klientowi o umówionym terminie oraz informować o zakończeniu naprawy.
Przykład SMS: [Auto Center] informuje, iż pojazd jest gotowy do odbioru. Koszt naprawy wynosi: 685,25zł brutto. Tel 022 786 54 32.

Przypomnienia / Zadania

Moduł CRM/Zadania umożliwia wprowadzanie przypomnień, dla których można określić termin realizacji, szczegółowy opis, monit przypominający o danej sprawie, stopień ważności ewentualnie powiązanie z kontrahentem lub naprawą pojazdu. System umożliwia także przydzielanie i kontrolę realizacji zadań dla poszczególnych pracowników firmy. Właściciel firmy lub kierownik danego działu może przydzielać określone zadania pracownikom, którzy otrzymają je na swoich stanowiskach komputerowych w odpowiednim czasie na liście zadań do realizacji. Wprowadzający zadanie może kontrolować czy realizacja zadania została rozpoczęta i czy zrealizowano je w terminie. Na liście zadań przeterminowane pozycje wyświetlane są na czerwono. Zadania mogą być powiązane z naprawianymi pojazdami, kontrahentami oraz mogą być to indywidualne wpisy: np. kontakt w sprawie płatności, porządek w magazynie, telefon do hurtowni w sprawie zakupu pompy wodnej, itp.


Moduł Salonu Samochodowego
Wspomaga sprzedaż nowych pojazdów w zakresie tworzenia zamówień, obsługi dostaw, zaliczek, wystawiania dokumentów sprzedaży (również w obcych walutach), które zawierają dane potrzebne do zarejestrowania pojazdów. Można tworzyć i edytować kartoteki marek, modeli i wersji pojazdów, które są powiązane z kartotekami towarów. Dla każdego pojazdu można określić wiele parametrów oraz zakres wyposażenia dodatkowego. System zapewnia obsługę napraw gwarancyjnych  (Zlecenia, Protokoły gwarancyjne, Faktury zbiorcze, itp.). Zaawansowane raporty pozwalają na analizę sprzedaży pojazdów, prowizyjne rozliczenia sprzedawców z uwzględnieniem kosztów dodatkowych oraz na obsługę programu lojalnościowego dla stałych klientów.


Moduł Komis Samochodowy
Zawiera funkcje do obsługi sprzedaży używanych pojazdów m.in. faktury VAT marża, umowy kupna sprzedaży oraz ewidencję przyjętych do komisu pojazdów. Moduł opisu uszkodzeń zewnętrznych pojazdu pozwala szybko i dokładnie opisać przyjmowany do komisu pojazd, aby podczas odbioru uniknąć nieporozumień z właścicielem samochodu. Oferta online umożliwia automatyczne wystawianie ogłoszeń na stronach www na podstawie danych zawartych w kartach przyjęcia pojazdu do komisu.


Moduł RCP
Pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Możemy konfigurować harmonogram pracy dla danego pracownika bądź całej grupy. Dodatkowa funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp., a także eksport tych danych do systemów kadrowo- płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zakończenie) jest prowadzona poprzez wymianę danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, używanych przez pracowników. 


Integra Cennik
Umożliwia import ofert handlowych z katalogów i cenników głównych dostawców. Wyszukując towar, którego nie mamy na stanie, program automatycznie znajduje go w ofertach dystrybutorów. Korzystając z katalogu np. firmy TecDoc, po wyszukaniu części można automatycznie sprawdzić jej cenę i dostępność u głównych dostawców. Tworząc zamówienia i faktury oszczędzamy czas korzystając z kartotek towarowych w/w ofert handlowych.


e- Cennik- cennik internetowy z systemem zamówieniowym online  
Jest zintegrowany z magazynem systemu Interga 7 i dzięki temu zapewnia wygodny eksport oferty na strony www oraz aktualne informacje o dostępności części. e- Cennik umożliwa klientom łatwe wyszukiwanie części i dodawanie ich do zamówień, z których można automatycznie w programie Integra 7 wystawiać dokumenty sprzedaży. Dane na strony www pochodzą z kartotek części programu Integra 7, dlatego te same informacje o towarach (opisy, zdjęcia) dostępne są dla pracowników firmy i klientów. Na głównej stronie można wyświetlać aktualne promocje firmy. Wysoką oglądalność stron z ofertą, może zapewnić eksport danych do portali Nokaut, Ceneo, Allegro.

 
Przechowalnia opon 
Dedykownany moduł zawiera funkcje zapewniające sprawną obsługę serwisów opon. Karty przechowalni pozwalają prowadzić ewidencję w zakresie przyjmowania i wydawania opon klientów serwisu. Karty moga być powiązane ze zleceniami napraw dot. wymiany opon. Podczas przyjęcia opon, drukowana jest specjalna karta z potwierdzeniem sot. przekazania opon do przechowalni.


Moduł uszkodzeń - samochody osobowe i dostawcze
Serwisy, warszaty samochodowe mogą korzystać ze specjalnego modułu z graficznym interfejsem do szybkiego opisu uszkodzeń zewnętrznych podczas przyjęcia pojazdu do naprawy. Moduł zawiera wiele rodzajów pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Zakres pojazdów jest zależny od wykorzystywanego modułu


Czasy napraw - profesjonalna wycena napraw
Dane umożliwiające przygotowanie szybkiej wyceny naprawy w oparciu o dane producenta pojazdu. Pomyłki przy podawaniu cen dotyczących wykonania danej usługi, powodują konkretne straty dla każdego serwisu. Aby zapobiec takim zdarzeniom potrzebne są sprawdzone informacje niezbędne do poprawnej kalkulacji prac warsztatowych. Wszystkie zawarte w module czasy napraw są zgodne z informacjami producentów samochodów i uwzględniają indywidualne opcje i wyposażenie pojazdu. Wiarygodna wycena usługi ma bardzo duży wpływ na profesjonalna obsługę klientów serwisu. Baza czasów napraw jest objęta licencją abonamentową.


Raporty i analizy – kompleksowa kontrola działalności firmy
Dostępny w oprogramowaniu system raportowania i analiz umożliwia kompleksową kontrolę w różnych obszarach prowadzonej działalności w zakresie bieżących kosztów, rentowności, rozliczania prowizji pracowników, sprzedaży towarów i usług z podziałem na okresy, kontrahentów, asortyment części, grupy usług, marki i modele po., itp. Raporty finansowe pozwalają kontrolować należności i zobowiązania firmy, a także w przybliżeniu określić podatek dochodowy lub VAT. Analiza serwisowanych pojazdów może być bardzo pomocna przy zakupie narzędzi i urządzeń diagnostycznych. Magazynowy raport dostaw oraz rotacji towarów można wykorzystać do efektywnego prowadzenia magazynu. Wyniki raportów dynamicznych można filtrować i sortować wg różnych kryteriów, eksportować do innych programów (np. Excel) oraz wyświetlać w formie graficznej (wykresy kołowe i kolumnowe).

Przykłady raportów w prezentacji ppt


Moduł Finanse
Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych. Mamy możliwość w przypadku zwrotu części wystawienia korekty dok. zakupu a nawet wystawienia kilku korekt w przypadku gdy z jednej dostawy mamy konieczność zwrócenia kilku części w różnych odstępach czasu. Program zapewnia obsługę dok. typu KW, KP, BW, BP, KM (kompensat), WDZ (wezwań do zapłaty) oraz zawiera wiele raportów dot. należności i zobowiązań firmy, które zapewniają kontrolę przepływu gotówki, a także pozwalają orientacyjnie ustalić dochody firmy oraz podatek VAT. Opcjonalnie jest możliwa współpraca z programami Finansowo Księgowymi i systemami bankowymi m.in. PKO Inteligo (PKO BP), PekaoBIZNES24, Sez@m (BPH), ING BankOnLine, Pekao24, mBank*), Szczególnie współpraca z systemami bankowymi pozwala zaoszczędzić wiele czasu i zapewnia większą poprawność podczas rozliczania przelewowych płatności dla dokumentów sprzedaży i zakupu.

Główne funkcje modułu Finanse:

• obsługa faktur zakupu dot. towarów na magazyn jak i kosztów firmy
• ewidencjonowanie kosztów firmy wg różnych kategorii np. płace, media, inwestycje, BHP, itp
• możliwość wystawiania wielu korekt dla dok. zakupu np. przy reklamacjach, zwrotach towaru , itp 
• funkcja dot. kontroli nierozliczonych dokumentów na listach dok. sprzedaży i zakupu
• kontrola zysków firmy oraz informacje dot. zobowiązań podatkowych firmy (podatek doch. / VAT)
• rozliczenia zaliczek pobieranych przez pracowników firmy
• możliwość automatycznego drukowania wezwań do zapłaty
• monitowanie do klientów o nierozliczone płatności poprzez Email/SMS
• kontrola nierozliczonych płatności przez klientów firmy wg terminu płatności, kontrahenta, itp
• raportowanie zobowiązań firmy wobec dostawców wg, rodzaju płatności, kategorii kosztów, itp
• obsługa kompensat – rozliczenia wzajemnych zobowiązań pomiędzy firmami np. dot. reklamacji cześci zamiennych, bonusów, rozliczeń akcji promocyjnych, itp 
• obsługa rozliczeń kartami płatniczymi np z firmą Polcard oraz płatności za pobraniem dla przesyłek spedycyjnych
• współpraca z interfejsem Homebanking – automatyczne rozliczenia płatności

Moduł serwisu sprzętu jest dedykowany dla firm prowadzących serwis, naprawy i regenerację w różnych branżach technicznych.

Rodzaje modułów serwisów sprzętowych:

Serwis Podzespołów np. pomp Diesel, alternatorów, rozruszników, silników, automatycznych skrzyni biegów, sterowników, zestawów wskaźników, ogrzewania postojowego, itp.) 

Serwis Sprzętu np. radioodtwarzaczy samochodowych, elektronarzędzi , elektroniki użytkowej -  (AGD/RTV/GSM), sprzętu biurowego (komputery, drukarki, kserokopiarki, kasy fiskalne), sprzętu ogrodowego, maszyn budowlanych, itp. 

Serwis Urządzeń np. urządzeń diagnostycznych, urządzeń pomiarowych, urządzeń rejestrujących (tachografy), linii produkcyjnych, itp.

Wymiana danych z systemami SKP

Umożliwia szybką i sprawną obsługę klientów w stacjach kontroli pojazdów, obsługę korespondencji seryjnej SMS/Email, wysyłanie przypomnień o zbliżającym się badaniu technicznym oraz automatyczne rejestrowanie badań technicznych w historii serwisowej pojazdu.


Współpraca z systemami olejowymi
(m.in.: OriLink, LUBE- Master) pozwala na wygodniejsze zarządzanie dystrybucją olejów w serwisie.

Zainteresownych rozszerzeniem oprogramowania o wyżej wymienione moduły, prosimy o kontakt z działem handlowym firmy Integra Software pod. nr tel.:094 348 8000 wew. 11, 12, 13

 

 

 

« powrót do listy

wyświetleń: 9417

© 2000-2017 by Integra Software