Integra CBD/Flota do obsługi flot i systemów gwarancyjnych z Centralną Bazą Danych, pozwala na obsługę flot pojazdów, tworzenie zbiorczych raportów i zestawień dla całej sieci serwisowej, obsługę napraw gwarancyjnych, itp. Jest to system do obsługi flot pojazdów z możliwością przesyłania informacji pomiędzy serwisami a operatorami i koordynatorami flot.
Centralna Baza Danych systemu flotowego (CBD) zawiera m.in zintegrowaną bazę pojazdów i usług. System może współpracować z katalogiem, cennikiem i systemem zamówieniowym dostawcy. Jako dodatkowe opcje można wymienić: terminarz napraw z informacją o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej. System może również być wykorzystywany przez sieci serwisowe do kompleksowej obsługi napraw gwarancyjnych.
Podstawowy zakres funkcjonalny systemu:
- Obsługa flot pojazdów
- Możliwość przesyłania informacji (komunikaty, ogłoszenia, promocje, itp.) przeznaczonych dla wszystkich klientów lub tylko dla wybranej grupy
- Terminarz napraw, informacja o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej
- Obsługa systemu napraw gwarancyjnych
- System analiz i raportowania wyników sprzedaży całej sieci serwisowej.
- Multi magazyn - zasoby magazynowe centrali i poszczególnych dealerów moga byc dostepne dla poszczególnych firm należacych do danej sieci
Funkcje Centralnej bazy danych:
- Obsługa flot pojazdów
- Obsługa systemu napraw gwarancyjnych
- Dokładne dane na temat, jakie samochody są naprawiane w ramach obsługi floty lub sieci serwisowej oraz jakie stosowane są do tych napraw części zamienne
- Tworzenie asortymentu części zamiennych na podstawie powyższych danych
- Terminarz napraw, informacja o wolnych stanowiskach w poszczególnych warsztatach sieci serwisowej
- Szybka i sprawna wymiana informacji pomiędzy serwisami i koordynatorami flot i sieci serwisowych
- Możliwość przesyłania informacji (komunikaty, ogłoszenia, promocje, itp.) przeznaczonych dla wszystkich klientów lub tylko dla wybranej grupy
- Zdecydowana poprawa organizacji obsługi serwisowej floty przez sieci warsztatowe.
- Zakres raportów i analiz systemu Integra Flota
- Raportowanie obsługi pojazdów flotowych
- Informacje o częściach używanych do napraw w ramach floty lub sieci serwisowej np. wg cen, producentów, marek pojazdów, itp.
- Raportowanie zakupów części dokonywanych przez pojedyncze warsztaty, grupy serwisów lub całą sieć np.
wg producentów, rodzaju asortymentu, itp.
- Obroty (towarów, usług) generowanych poprzez poszczególne serwisy lub ich grupy (np. wg województw)
- Informacje o pojazdach (markach, modelach, typach, wieku) najczęściej lub najrzadziej obsługiwanych przez flotę lub daną sieć serwisową
- Częstotliwość napraw pojazdów np. wg marek, modeli na podstawie ich przebiegów (stanów licznika)
Wymagania sprzętowe
Aplikacje klienckie: 256 MB RAM, procesor 400 MHz. Miejsce na dysku ok. 250 MB
aplikacja koordynatora: System operacyjny: Min. 512MB, procesor 1000 MHz.