Integra Firma 7

Program do sprzedaży części zamiennych

kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie
kliknij, aby powiększyć w nowym oknie

Zobacz opinie klientów na temat programu 

Posiada dedykowane funkcje dla sklepów oraz lokalnych dystrybutorów części i akcesoriów samochodowych. System nie tylko poprawia organizację, ale dzięki funkcjom CRM może również wpłynąć znacząco na zwiększenie dochodów firmy. Wskaźniki rotacji oraz inne raporty pozwalają optymalnie zarządzać stanami magazynu. Szeroki zakres konfiguracji pozwala dostosować prog. do indywidualnych potrzeb danej firmy.




Sprzedaż części zamiennych
Dzięki funkcji wielokrotnego wyboru mamy możliwość szybkiego i sprawnego wystawiania faktur, paragonów oraz innych dokumentów sprzedaży. Funkcja wyboru towaru "z ręki" umożliwia szybkie dodawanie indywidualnych pozycji do dokumentu sprzedaży. Po wyszukaniu odpowiedniej części zamiennej z poziomu listy towarów mamy możliwość automatycznego utworzenia faktury z tą właśnie pozycją. Integra Firma obsługuje również kredyt kupiecki, grupy rabatowe, cenowe oraz różne stawki podatku VAT. Wśród obsługiwanych dokumentów sprzedaży można wymienić: Faktury VAT, Korekta Faktury VAT, Paragon fiskalny, Faktura zaliczkowa, Faktura Unijna, Faktura Proforma, oraz Wewnętrzny dokument sprzedaży.




Obsługa magazynu

Zawiera obsługę dokumentów m.in. PZ, PZK, WZ, WZK, RW, RWK , PW, BO, MM-/+, RI-/+, AI, ZA, RT. Znaczną oszczędność czasu zapewnia import faktur elektronicznych, obsługa kodów kreskowych oraz automatyczne tworzenie dok. RW i WZ podczas dodawania towarów do faktur. Inwentaryzacja etapowa dzięki blokowaniu aktualnie spisywanych grup części, pozwala prowadzić sprzedaż pozostałych towarów. Arkusze AI można obsługiwać za pomocą czytnika kodów kreskowych - bez konieczności używania klawiatury. Obsługa wielu magazynów z lokalizacją towaru, zamówienia wg stanów min/zalec/maks. oraz raporty magazynowe (dostaw, rotacji i historii towaru), zapewniają sprawną i ekonomiczną gospodarkę magazynową.




Kasa/Bank
Moduł Kasa/Bank umożliwia rozliczenia kasowe dokumentów sprzedaży i zakupu za pomocą KP, KW, BP, BW. Istnieje możliwość rejestrowania i rozliczania zaliczek wydawanych pracownikom. Możliwe jest rozliczanie płatności z kotrachentami za pomocą kompensat.
Dostępne są raporty kasowe, raporty dostaw (PZ) oraz zaliczek.
Oprogramowenie obsługuje szeroką gamę drukarek fiskalnych.



Funkcje CRM / Zadania*
Umożliwiają wysyłanie informacji do klientów dot. aktualnych promocji, wprowadzania nowego asortymentu do sprzedaży, o wyprzedaży asortymentu, itp. Wiadomości mogą być wysyłane grupowo do wielu klientów poprzez SMS lub email. Funkcję powiadomień SMS/email można również wykorzystać dla przekazania klientom innych ważnych informacji np. o rozszerzeniu działalności firmy oraz akcjach typu Przegląd zimowy. System zawiera również funkcje dot. przypomnień o bieżących angażach i umożliwia przydzielania i kontrolę realizacji zadań przez pracowników firmy.




Moduł Finanse*
Moduł Finanse pozwala na ewidencję kosztów firmy typu płace, energia, telefony, czynsz oraz innych bieżących wydatków wprowadzanych do systemu na podstawie dokumentów zakupu. Koszty firmy można podzielić na różne kategorie, które można wykorzystać przy analizowaniu kosztów firmy. Dzięki temu możemy np. porównać jak wyglądały koszty dot. wynagrodzeń, energii elektrycznej, telefonów w ostatnich kilku miesiącach. Z dokumentów zakupu można także korzystać w przypadku ewidencji zakupów części zamiennych.




Moduł RCP*
Pozwala rejestrować czas pracy pracowników oraz ich nieobecności. Możemy konfigurować harmonogram pracy dla danego pracownika bądź całej grupy. Dodatkowa funkcjonalność umożliwia ewidencję urlopów, zwolnień, spóźnień itp., a także eksport tych danych do systemów kadrowo- płacowych. Rejestracja czasu pracy (rozpoczęcie, przerwy, zakończenie) jest prowadzona poprzez wymianę danych z nowoczesnym czytnikiem kart zbliżeniowych, używanych przez pracowników.



Intega Cennik*
Umożliwia import ofert handlowych z katalogów i cenników głównych dostawców.  Wyszukując towar, którego nie mamy na stanie, program automatycznie znajduje go w ofertach dystrybutorów. Korzystając z katalogu np. firmy TecDoc, po wyszukaniu części można automatycznie sprawdzić jej cenę i dostępność u głównych dostawców. Tworząc zamówienia i faktury oszczędzamy czas korzystając z kartotek towarowych w/w ofert handlowych. Aktualnie istnieje możliwość importu ofert cenowych InterCars**, Fota, Hart, Gordon, Moto Profil, InterParts, DAF Polska, FHU Górecki, RBPL (BOSCH), Hyundai, Nissan. Istnieje również funkcja importu indywidualnych cenników zawierających indeks, numer katalogowy, nazwę i opis części, nazwę producenta, ceny zakupu/detaliczne, jednostki miary oraz stan magazynowy (dostępność towaru).
Informacje na temat dostępności towaru oraz cen zakupu są zależne od możliwości cenników i katalogów dostawców.
** - wymaga uzgodnienia z dostawcą




Integra Webshop - Sprawna i szybka sprzedaż cześci przez Internet.

Sklep Internetowy zintegrowany z magazynem systemu Interga 7 i dzięki temu zapewnia wygodny eksport oferty na strony www oraz aktualne informacje o dostępności części. Integra WebShop umożliwa klientom łatwe wyszukiwanie części i dodawanie ich do zamówień, z których można automatycznie w programie Integra 7 wystawiać dokumenty sprzedaży. Dane na strony www pochodzą z kartotek części programu Integra 7, dlatego te same informacje o towarach (opisy, zdjęcia) dostępne są dla pracowników firmy i klientów. Na głównej stronie można wyświetlać aktualne promocje firmy. Wysoką oglądalność stron z ofertą, może zapewnić eksport danych do portali Nokaut, Ceneo, Allegro.





Wdrożenie programu
Profesjonalne wdrożenie umożliwia optymalne wykorzystanie zakupionego oprogramowania. Podczas wdrożenia stosujemy procedury mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa dla przenoszonych danych.



 

Wymagania sprzętowe
Pomimo wielu funkcji programu i zaawansowanego interfejsu użytkownika, optymalizacja programu umożliwiła zdecydowane obniżenie wymagań stawianych komputerom na których pracuje system Integra Firma. Uzyskano mniejsze użycie pamięci RAM i zasobów systemu co m.in. pozwoliło na pracę programu pod Windows 98. Jednak aby wykorzystać optymalną ergonomię i wszystkie funkcje programu zaleca sie stosowanie systemu Windows XP.








 

 


 

 

Moduły dostępne w ramach licencji Integra Firma:
Moduł Sprzedaży towarów, Moduł Magazynowy, Moduł Kasa/Bank

Moduły opcjonalne*:
Finanse; Raporty i Analizy; CRM/Zadania; Konto SMS; Homebanking

Dodatkowe opcje abonamentowe* - Abo 12 mies.:
Integra Support (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Firma)
Oprogramowanie antywirusowe NOD 32 (pierwsze 12 mies. bezpłatnie w ramach licencji Integra Firma)

* - opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)


Archiwum strony

Opinie klientów używających oprogramowanie Integra Firma 7:

Rekomendacja firmy Sklep Motoryzacyjny Grzegorz Brożek - Aleksandrów Kujawski

Dzięki wykorzystaniu programu Integra Firma 7 i sklepu internetowego Integra WebShop, możemy zapewnić naszym Klientom szybki dostęp do aktualnej informacji o ofercie asortymentowej, zarówno podczas zakupów internetowych, jak i tych składanych drogą telefoniczną, czy też przy bezpośrednim kontakcie w siedzibie firmy. Docenić należy również pracowników firmy Integra Software za fachowe podejście i chęć współpracy, a także bieżącą pomoc i wsparcie w codziennej pracy z wykorzystaniem programu Integra 7 i sklepu internetowego Integra WebShop.

Czytaj więcej...

Sprzęgło.com.pl - Warszawa

Żaden program, z którymi do tej pory mieliśmy do czynienia nie oferował tak wielu przydatnych funkcji i rozwiązań jakie posiada Integra Firma 7. Jeśli dodać do tego bezproblemową obsługę, stabilność oraz szybkość działania otrzymujemy oprogramowanie „uszyte” na miarę naszych wysokich oczekiwań.

Czytaj więcej...

Semino Krzysztof Joneczko - Zabrze

Z pośród wielu oferowanych systemów, Integra zawiera wiele rozwiązań branżowych, dzięki którym praca przybrała zupełnie nowy wymiar. Program został bardzo dobrze zaprojektowany i skupia w sobie funkcjonalność wielu innych tego typu systemów. Intuicyjny interfejs to zdecydowany atut, który znacznie wpłynął na czas wykonywania poszczególnych zadań w firmie. Kluczowy w naszym wypadku jest sklep zintegrowany z baza TecDoc. Klienci w bardzo szybki i przystępny sposób mogą zrealizować zakupy na naszej stronie, mając wgląd w stany magazynowe oraz dokładne opisy podzespołów.

Czytaj więcej...

« powrót do listy

wyświetleń: 11635

ilość odwiedzin: 38666

© 2000-2020 by Integra Software